Felicitaties!

Alles over Magic!

Moderators: El Tombo, WilsonW

Felicitaties!

Postby Mesloffke » Wed Aug 12, 2009 10:17 pm

Toch nog even alle spelers feliciteren die Dag2 hebben gehaald en vooral zij die heeeel ver zijn geraakt, in halve Finales en Finales. Hopelijk kunnen we ons in de toekomst hieraan optrekken en nog betere resultaten voorleggen.... doe zo voort guys!
Ook nog een leuk bedankje aan iedereen die mee was met de bus,het was superleuk en speciaal aan Marc om het te organiseren... m8 your one of a kind.
greetz
Mesloffke

Re: Felicitaties!

Postby BrancoN » Thu Aug 13, 2009 8:19 am

tzal wel zijn dat tof was op de bus :). Heb me zo goed geamuseerd. Alles was ook goed geregeld en duidelijk. Ik zie al uit naar de volgende bustrip ;).
BrancoN

Postby azazel » Thu Aug 13, 2009 3:14 pm

Ongeacht het aantal byes da'k heb zal'k het zeker nie laten volgende keer weer met de bus mee te rijden, weekend was gewoon super ! ;-)

Tom V
azazel

Postby El Tombo » Fri Aug 21, 2009 9:55 am

idd, 't was wel plezant en two thumbs up for the organizer

Praag met de bus was misschien een optie geweest ?
Parijs lijkt me te dichtbij om een bus te te regelen, daarvoor zullen de meeste wel aan vervoer geraken

't zal uitkijken worden naar de GP - programmatie voor volgend jaar en een bustrip in de zomer van 2010 voor een limited GP

PS. Het is mark met een K, hij is daar redelijk gevoelig voor :P
Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sens
El Tombo

Return to Algemeen